با توجه به اینکه مدیران و پرسنل کیانام ارتباط  معتقدند که جلب رضایت مشتریان قدیمی بسیار ارزشمند تر از جذب مشتریان جدید می باشد، همواره اولویت خود را ارائه خدمات پس از فروش قرار داده است. تا پایبندی به تعهدات را ثابت نماید. تمام محصولات کیانام ارتباط دارای دوره گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که کیانام ارتباط انجام خدمات گارانتی را در این دو دوره تضمین می نماید و در صورت بروز مشکل پس از اتمام دوره  نیز مشتریان را تنها نگذاشته و همجنان به درخواست مشتریان پاسخ می گوید.

مراحل انجام خدمات پس از فروش:

  1. درخواست تلفنی مشتری و اعلام مشکل پیش آمده
  2. مراجعه حضوری نیروی پشتیبانی حداکثر ۷۲ ساعت پس از درخواست
  3. رفع مشکل بوجود آمده
  4. صدور فاکتور خدمات

توجه:

در دوره گارانتی: کلیه هزینه تعمیرات و تعویض قطعات بر عهده کیانام ارتباط یا شرکت ارائه دهنده گارانتی می باشد  در صورت انجام پشتیبانی حضوری در محل، فقط هزینه ایاب و ذهاب دریافت می گردد.

در دوره خدمات پس از فروش: کیانام ارتباط متعهد به انجام خدمات و رفع مشکل مشتریان می باشد و هزینه تعمیرات و تعویض قطعات در این دوره  برعهده مشتری گرامی می باشد.